GlaMUR poletje

Projekt GlaMUR, ki povezuje lokalne ponudnike območij LAS Ovtar Slovenskih goric, LAS Prlekija in LAS Vulkanland (Avstrija) prihaja v prihajajočih mesecih v sklepno fazo. Neljuba situacija v svetu je povzročila, da nekatere načrtovane aktivnosti (Umetnost rizlinga in gibanice, Festival slovenskogoriške gibanice) ne bodo mogle biti izvedene, kljub temu pa upamo, da bomo za ponudnike lahko izpeljali še kakšno strokovno ekskurzijo, v načrtu pa je še priprava različnega promocijskega materiala in pa izdelava kuharske knjige. V nadaljevanju je pripravljen kratek povzetek dosedanjih aktivnosti.

Read moreGlaMUR poletje

Vključite se v blagovno znamko GlaMUR!

Logo GenussamFluss FERTIG

GLAMUR je naslov projekta, ki ga v okviru sodelovanja lokalnih akcijskih skupin izvajamo LAS Ovtar Slovenskih goric, LAS Prlekija, LAG Vulkanland iz Avstrije in društvo Genus sam Fluss. »GlaMUR – Užitek ob reki« je tudi blagovna znamka na območju 28 sosednjih občin Slovenije in Avstrije. Ponudnikom bo tako omogočenih več možnosti za povezovanje, večanje prepoznavnosti tudi v lastnem okolju ter nove priložnosti za trženje. VKLJUČITEV V OPERACIJO GlaMUR JE BREZPLAČNA, partnerji pa smo za vključitev oblikovali naslednje kriterije:

Kriteriji tabela

Vabimo vas, da se vključite v blagovno znamko GlaMUR z izpolnitvijo PRISTOPNE IZJAVE.

Za vse informacije smo na voljo na 041 346 593 ali na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

Aktivnosti v operaciji Glamur

Aktivnosti GLAMUR, v katere želimo vključiti tudi vas!

 

Logo GenussamFluss FERTIG

Glamur predstavlja novo blagovno znamko za povezovanje lokalnih ponudnikov na območju Prlekije, Slovenskih goric in Štajerskega Vulkanlanda.

Vključeni bodo lahko lokalni ponudniki z območja LAS Ovtar Slovenskih goric, ki bodo izpolnjevali določene kriterije (kriteriji bodo predstavljeni v posebnem prispevku). 

Z aktivnostmi v operaciji želimo doseči več skupnih ciljev: 

  • povezovanje ponudnikov
  • povečanje povpraševanja po lokalnih produktih
  • spodbujanje lokalne samooskrbe
  • večji neposredni kontakt med ponudniki in kupci
  • večanje dodane vrednosti izdelkom
  • skupen nastop na dogodkih
  • večanje turističnih potencialov območja
  • spodbujanje lastne inovativnosti

Predvidene aktivnosti:
  • Skupna blagovna znamka - logotip
  • Ureditev zakonskih pogojev za čezmejno trženje
  • Novi prodajni kanal - GLAMUR prodajne vitrine v vsaki občini LAS Ovtar
  • Novi prodajni kanal - GLAMUR dogodki (festival za mlade - Big Jump v Avstrijski Radgoni; označene stojnice v vsaki občini LAS Ovtar; sodelovanje na prireditvah)
  • Izmenjava dobrih praks (študijske ekskurzije med regijami)
  • Skupni promocijski kanali in aktivnosti (tiskan katalog, gravirani kozarci, potiskane serviete, potiskani senčniki, trganka, video posnetki, profesionalne fotografije...)
  • Spletno informiranje (spletna stran skupne ponudbe, mobilna aplikacija)
  • Dodatna oprema (pomivalni stroj za kozarce)

PRENESITE si predstavitveno brošuro operacije!

Glamur

GLAMUR-UŽITEK OB REKI

Z operacijo GLAMUR želimo povečati zavest o pomenu lokalne ponudbe in samooskrbe v obmejnem območju med Slovenijo in Avstrijo. Najboljše lokalne proizvajalce oz. ponudnike bomo povezali v skupnem nastopu na lokalnih trgih v okviru nove blagovne znamke  in jim pomagali izboljšati kvaliteto ponudbe. Po celotnem območju sodelujočih LAS bomo vzpostavili prodajne kotičke, organizirali dogodke in predstavili primere dobrih praks v obeh sosednjih državah. Pomemben del projekta bo namenjen osveščanju lokalnega prebivalstva in promociji izbranih lokalnih proizvodov.

Read moreGlamur