Blagovna znamka Ovtar
Nosilec projekta: Razvojna agencija Slovenske gorice d. o. o.
Blagovna znamka Ovtar predstavlja zaščiteno blagovno znamko od leta 2007, v okviru katere želimo na območju LAS Ovtar Slovenskih goric sporočiti 6 pomenov našega produkta območja: lastnosti, koristi, vrednote, kulturo, osebnost in uporabnika.
Z blagovno znamko OVTAR smo v okviru izvedbe prve faze projekta želeli uvesti sistem uporabe imena za podjetja, društva, kmetijska gospodarstva za promocijo izdelkov, pridelkov, s priznanim in promoviranim imenom.
Izvedba I. faze projekta je vključevala:
- strokovno ekskurzijo v Prekmurje za potrebe blagovne znamke in ogleda dobre prakse.
- aktivnosti v okviru delavnice izobraževanj ponudnikov na območju LAS Ovtar Slovenskih goric z namenom povezovanja lokalnih ponudnikov.
- sejma v prostorih Centra Slovenskih goric božično novoletni sejem in velikonočni sejem.
- priprava Pravilnika o podelitvi naziva Ovtar – varuh Slovenskih goric.
- Pravilnik določa postopek, pogoje in način podeljevanja naziva Ovtar - varuh Slovenskih goric, obliko in vodenje evidence in se bo s potrditvijo na Razvojnem svetu LAS uporabljal z določenimi dopolnitvami za celotno območje LAS-a in sicer za promocijo blagovne znamke Ovtar (pravilnik, fotografije).
- priprava lika Ovtar – varuh Slovenskih goric.
Kazalnik |
Dejansko stanje ob zaključku projekta |
Delavnice in dodatna izobraževanja za potrebe uveljavljanja in namembnosti uporabe blagovne znamke: |
|
Izvedba strokovnega posveta: |
strokovni posvet pripravljen s strani KGZ Ptuj, strokovne predavateljice in na podlagi zaznanih problemov s strani ponudnikov. |
Združevanje ponudnikov in ustrezno partnersko sodelovanje: |
Skupaj vsaj 45 ponudnikov: 20 razstavljavcev na sejmu, 25 udeležencev posveta, izdelana maskota Ovtar, |
Izvedba sejma: |
božično novoletni sejem - povezovanje ponudnikov pri vzpostavitvi skupne blagovne znamke. |