GlaMUR poletje
Projekt GlaMUR, ki povezuje lokalne ponudnike območij LAS Ovtar Slovenskih goric, LAS Prlekija in LAS Vulkanland (Avstrija) prihaja v prihajajočih mesecih v sklepno fazo. Neljuba situacija v svetu je povzročila, da nekatere načrtovane aktivnosti (Umetnost rizlinga in gibanice, Festival slovenskogoriške gibanice) ne bodo mogle biti izvedene, kljub temu pa upamo, da bomo za ponudnike lahko izpeljali še kakšno strokovno ekskurzijo, v načrtu pa je še priprava različnega promocijskega materiala in pa izdelava kuharske knjige. V nadaljevanju je pripravljen kratek povzetek dosedanjih aktivnosti.
Po svoji vsebini je operacija GlaMUR nadaljevanje projekta Genuss am Fluss izpred nekaj let, pri čemer so bile upoštevane sodobne smernice za dosego ciljev. Cilj projekta je bil oblikovati skupnost lokalnih ponudnikov pod isto blagovno znamko Glamur, ki bi povezovala ponudnike na območju Štajerskega Vulkanlanda, Slovenskih goric in Prlekije. S projektom smo želeli povezati ponudnike, povečati povpraševanje po lokalnih produktih, povečati dodano vrednost izdelkom, spodbuditi lokalno samooskrbo, povečati turistični potencial območja ter povečati kulinarično prepoznavnost čezmejne regije, saj tudi skozi druge projekte ugotavljamo, da imamo z Avstrijci veliko skupnega. Kljub različnim ravnem v razvitosti in ozaveščanja menimo, da nam je to v večji meri tudi uspelo, čeprav nekateri ponudniki zaradi vpetosti v različne projekte tega tako očitno ne prepoznajo.
V projekt smo poleg ponudnikov vključili tudi občine, za katere smo za povečanje prepoznavnosti skupnosti nabavili gravirane kozarce za vino in brezalkoholne pijače (skupaj s pomivalnim strojem), zunanje stojnice za prodajo ponudnikov, kvalitetne potiskane senčnike, za vsako občino oz. zainteresirane ponudnike pa smo dali izdelati tudi prepoznavno vitrino, ki je v osnovi namenjena za neposredno prodajo izdelkov članov skupnosti Glamur. Slednja aktivnost je v praksi malo zastala zaradi pozne dobave in neodzivnosti ponudnikov, bo pa znova aktualna takoj po tem kriznem obdobju. V pisarni Razvojne agencije Slovenske gorice, ki je vodilni partner LAS Ovtar Slovenskih goric, so brezplačno na voljo tudi trganke z zemljevidom območja in lokalne ponudbe.
Poleg klasičnega pristopa smo misli usmerili tudi na splet in v digitalno promocijo. Avstrijska partnerja LAS Vulkanland in društvo Genuss am Fluss pravkar pripravljata spletno stran ponudnikov z obeh strani meje, slovenska stran pa je bila zadolžena za pripravo brezplačne mobilne aplikacije Klopotec, ki že nekaj časa deluje in kjer so zbrani vsi vključeni ponudniki, dogodki in znamenitosti Slovenskih goric in Prlekije. Pri tem velja poudariti, da se lahko kadarkoli brezplačno vključite, da vas bodo lahko kupci in obiskovalci našli tudi preko mobilnega telefona (vse informacije na RASG).
V času zaprtih trgovin in pomanjkanja dobrin je veliko ponudnikov dalo na razpolago svoje zaloge lokalnim skupnostim brez višanja cen, da so ljudje lahko uživali zdrave in domače pridelke. Denar tako kroži in ostaja znotraj regije, kar daje območju velik potencial za organski razvoj podeželja na kulinarični in turistični ravni. Če ne bo neprijetnih presenečenj, se bodo preventivni ukrepi sčasoma zreducirali do te mere, da si bomo lahko segli v roke tudi brez uporabe razkužila. Četudi takrat hrana ne bo naša največja skrb, je naša naloga, da podpiramo lokalno ponudbo in tako razvijamo okolje, v katerem živimo.
Prenesite si brezplačno mobilno aplikacijo Klopotec na vaš pametni telefon: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.klopotec.demo&hl=sl