PROJEKT FLAGSHIP PRODUCTS

 PROJEKT FLAGSHIP PRODUCTSFP ZIP SI AT poster A3 page 1

je sofinanciran s strani Evropske unije, Evropskega sklada za regionalni razvoj, programa sodelovanja Interreg V-A Slovenija – Avstrija 2014-2020.

S projektnimi partnerji razvijamo vodilne produkte regije: kruh, med, jabolka, buče, mleko in mineralno/termalno vodo. Gradimo slovensko - avstrijsko sodelovanje pri razvoju nepozabnih turističnih doživetij Slovenskih goric, Podravja, Pomurja in avstrijske Štajerske.

ZAKLJUČNA BROŠURA:

Dosežki čezmejnega projekta in izvedene aktivnosti so zbrani v zaključni brošuri, ki je dostopna na spodnji povezavi:

https://www.qua.or.at/projekt-rueckblick/

 

PONUDBENE BROŠURE:

V sklopu projekta Flagship Products so nastale BROŠURE s ponudbo vodilnih produktov. Razvojna agencija Slovenske gorice je bila zadolžena za dva produkta: kruh in med.  

KRUH 

BROT

MED

HONIG

Tiskane brošure lahko dobite na sedežu Razvojne agencije Slovenske gorice (Trg osvoboditve 9, Lenart) in pri ponudnikih, ki so vključeni v projekt.

Ostale brošure lahko najdete na spodnji povezavi:

Brošure, ki so nastale v okviru projekta Flagship Products

 

 

AKTIVNOSTI NA PROJEKTU:

Zaključek projekta Flagship Products


Po več kot treh letih intenzivnega in mednarodnega sodelovanja smo se partnerji v projektu Flagship Products 4. 12. 2019 v zbrali na zaključni novinarski konferenci v Parktherme Bad Radkersburg. V tem obdobju se je regionalnost še okrepila, ustvarjeno je bilo več kot 152 novih kulinaričnih in doživljajskih turističnih produktov na osnovi devetih vodilnih produktov na območju Vzhodne in Južne Avstrijske Štajerske ter Podravja in Pomurja.

Celoten prispevek: Zaključek projekta Flagship Products

 

Ko ti sekira pade v med!
Testiranje doživljajskih predstavitev v sklopu projekta FLAGSHIP PRODUCTS

Razvojna agencija Slovenske gorice je v sodelovanju z Radiem Slovenske gorice v soboto 16. novembra 2019 izvedla testiranje doživetij za vodilna produkta kruh in med: PELJI MED OD ZRNA DO KRUHA in SEKIRA VAM JE PADLA V MED. Dogodek je bil za udeležence brezplačen in je potekal v okviru projekta Flagship Products, ki je sofinanciran s strani Evropske unije, Evropskega sklada za regionalni razvoj, programa sodelovanja Interreg V-A Slovenija – Avstrija 2014-2020.

Povezavo do dogodka in fotogalerijo najdete tudi na spletni strani Radia Slovenske gorice:

https://www.rsg.si/?p=39563

Posnetek potepanja po Slovenskih goricah je bil predvajan v okviru oddaje Pod zvezdami in ga lahko poslušate:

https://soundcloud.com/user-636829949/09-izlet-po-slov-goricah-26?in=user-636829949/sets/pod-zvezdami-sezona-2019-2020

Celotni prispevek: Ko ti sekira pade v med!

 

Pismo iz Slovenskih goric - nagradna igra #simplybeautiful


Ste si kdaj zaželeli prejeti unikaten spominek s potovanja vašega prijatelja ali družinskega člana? Zdaj si lahko zaželite pismo iz Slovenskih goric in s sodelovanjem v nagradni igri pomagate doživeti to izkušnjo tudi drugim. V sklopu čezmejnega projekta Flagship Products namreč poteka zanimiva nagradna igra.

Pravila in potek nagradne igre so objavljena na povezavi:

https://www.rasg.si/index.php/novice-rasg/270-nagradna-igra-simplybeautiful

Pridite in doživite Slovenske gorice – preprosto čudovite!

Celoten prispevek: Nagradna igra - Pismo iz Slovenskih goric

 

Show cooking na sejmu KOS v Lenartu

Razvojna agencija Slovenske gorice d. o. o. je pripravila sejemsko predstavitev in promocijo vodilnih regijskih produktov v okviru projekta Flagship Products, ki je potekala med 24. in 26. majem 2019 na sejmu KOS 2019 v Lenartu (hipodrom Polena).

Predstavitev, promocija in trženje vodilnih regijskih produktov lokalnih ponudnikov (medu in drugih čebelarskih izdelkov ter pekovskih izdelkov) je potekala vse dni sejma v pokritem delu sejmišča, kjer se predstavljajo dopolnilne dejavnosti na kmetiji.

Celoten prispevek: Predstavitev in show cooking na sejmu KOS 2019

 

Vabilo na sejem KOS 2019 

 

Vabljeni na sejemsko predstavitev in promocijo vodilnih regijskih produktov –

Flagship Products,

ki bo potekala med 24. in 26. majem 2019

na sejmu KOS 2019 v Lenartu (hipodrom Polena).

Na sejmu bo v petek 24. maja 2019 ob 14. uri 

v sodelovanju z Radiem Slovenske gorice in

Srednjo šolo za gostinstvo in turizem Radenci

potekal SHOW COOKING.

Dijaki bodo pod mentorstvom prof. Zdenke Mesarič

pripravljali kuharske kreacije iz vodilnih produktov.

 

Vabilo: Vabilo na sejemsko predstavitev KOS 2019

 

Izvedene delavnice za prepoznavnost vodilnih produktov v osnovnih šolah

O pomembnosti vodilnih produktov regije so se učili tudi osnovnošolci iz OŠ Cerkvenjak–Vitomarci, OŠ Jožeta Hudalesa Jurovski Dol in OŠ Benedikt. Delavnica o poznavanju vodilnih produktov medu, kruha, jabolk, mleka in mineralne vode skozi kulinariko in turizem je bila izvedena v sodelovanju s Srednjo šolo za gostinstvo in turizem v Radencih 25. aprila in 16. maja 2019. Učenci so najprej pridobili osnove o turistični ponudbi regij, o vodilnih produktih, potem pa vodilne produkte doživeli tudi v kulinaričnem smislu, s pripravo jedi iz žit, jabolk, mleka, buč. Učenje skozi doživetje priprave jedi in degustacije vodilnih produktov je bilo učencem zelo všeč.

Celoten prispevek: Delavnice za osnovnošolce v Radencih

 

Yes, honey! Sva v Slovenskih goricah

Razvojna agencija Slovenske gorice v sodelovanju s partnerji izvaja turistični čezmejni projekt Interreg SI-AT: Flagship products. S partnerji se v tem času intenzivno ukvarjajo z razvojem in povezovanjem turistične ponudbe regij Podravja in s tem Slovenskih goric ter Pomurja. V nastajanju so čezmejne brošure s turistično ponudbo, kjer je poudarek ali pridih na vodilnih produktov medu, kruha/žit, jabolk, buč, mleka in mineralne ter termalne vode. Na terenu pri ponudnikih se je pokazala potreba po izvedbi delavnic za razvoj turistične ponudbe, temelječe na vodilnih produktih.

V sklopu projekta so bile v sredo, 17. aprila 2019, na Domačiji Firbas izvedene 4 delavnice. Na delavnicah, ki sta jih vodili Tanja Arih Korošec iz turistične agencije Aritours in Mihaela Škrlj Brglez iz Visoke šole za gostinstvo in turizem Maribor, je delo s ponudniki potekalo zelo intenzivno skozi ves dan.

Celoten prispevek: Delavnica za razvoj ponudbe

 

Vodilni izdelki Slovenskih goric so se predstavili na sejmu AGRA

V okviru projekta, ki je sofinanciran s strani Evropske unije, Evropskega sklada za regionalni razvoj, programa sodelovanja Interreg V- A Slovenija - Avstrija 2014-2020, je na 56. tradicionalno kmetijsko - živilskem sejmu AGRA v Gornji Radgoni potekala sejemska predstavitev in promocija vodilnih produktov Flagship Products.

Celoten prispevek: Vodilni izdelki Slovenskih goric so se predstavili na sejmu AGRA

 

Okrogla miza: Vodilni produkti – dobri kot kruh in sladki kot med

Okrogla miza z delavnicama v sklopu projekta Flagship products, Interreg V-A SI-AT, je potekala 15. junija 2018 v Hotelu Casino Mond, v Šentilju v Slovenskih goricah. Eden od ciljev v projektu, je ponudnike skozi delavnice usposobiti za uspešno prodajo vodilnih pridelkov, izdelkov in storitev.

Celoten prispevek: Okrogla miza: Vodilni produkti - dobri kot kruh in sladki kot med

 

Objava prispevka v reviji Auf nach Slowenien - Slovenija vabi 6/2018

Objava v reviji Slovenija vabi

 

Na sejmu KOS pripravili gibanco iz breglutenske moke slajeno z medom

Zadnji vikend v maju je na sejmu KOS v okviru projekta Flagship products potekala sejemska predstavitev in promocija vodilnih regijskih produktov s poudarkom na kruhu in medu. V soboto 26. maja 2018 ob 14. uri je Razvojna agencija Slovenske gorice v sodelovanju z Radiem Slovenske gorice v živo izvedla radijsko oddajo o razvoju in promociji ponudbe vodilnih produktov z naslovom Med, kruh in turizem.

Celoten prispevek: Na sejmu KOS pripravili gibanco iz breglutenske moke slajeno z medom

 

 

Vpliv tradicije na trženje vodilnih produktov Podravja in Pomurja

V Biotermah Mala Nedelja je 12. decembra 2017 v okviru projekta potekala okrogla miza z delavnicama na temo trženja vodilnih produktov, na kateri so sodelovali priznani strokovnjaki. Dogodek, ki ga je organizirala Razvojna agencija Slovenske gorice in ga je povezoval Igor E. Bergant, je bil zanimiv in dobro obiskan.

Sporočilo za medije-Delavnica o vodilnih produktih,Bioterme 12.12.2017 za objavo


FLAGSHIP PRODUCTS na sejmu AGRA

V okviru projekta, ki je sofinanciran s strani Evropske unije, Evropskega sklada za regionalni razvoj, programa sodelovanja Interreg V-A Slovenija – Avstrija 2014-2020 je na sejmu AGRA potekala sejemska predstavitev in promocija vodilnih produktov – Flagship Products. 

Celoten prispevek: Flagship Product na sejmu AGRA za spletFlagship Product na sejmu AGRA za splet


Predstavitev projekta FLAGSHIP PRODUCTS na sejmu KOS

Razvojna agencija Slovenske gorice, ki je projektni partner v čezmejnem projektu Flagship Products, je v sodelovanju z Radiem Slovenske gorice izvedla zanimivo predstavitev vodilnih produktov Pomurja in Podravja ter Avstrijske Štajerske na Kmetijsko-obrtniškem sejmu KOS v Lenartu. Vse tri dni sejma sta se na stojnici predstavljala ponudnika Čebelarstvo Zarnec in Družina Senekovič iz Lenarta.

Celoten prispevek: Predstavitev projekta FLAGSHIP PRODUCTS na sejmu KOS za objavo


4. delovno srečanje projektnih partnerjev

Tokrat je delovno srečanje vseh devetih projektnih partnerjev v čezmejnem projektu FLAGSHIP PRODUCTS potekalo v Slovenskih goricah in sicer na Domačiji Firbas v Cogetincih. Pregledali smo dosedanje delo v projektu, ki je sofinanciran s strani Evropske unije, Evropskega sklada za regionalni razvoj, programa sodelovanja Interreg V-A Slovenija – Avstrija 2014-2020. Cilj projekta je ustvariti nova partnerstva in turistične produkte ter skupno mreženje na področjih razvoja, marketinga in distribucije tipičnih produktov obmejne regije.

Celoten prispevki:

4. delovno srečanje PP Cerkvenjak za splet4. delovno srečanje PP Cerkvenjak za splet